U bent hier
Quantitative Marketing
dinsdag, 12 maart, 2013 - 18:00 to dinsdag, 12 maart, 2013 - 21:30
Campus: Brussels Humanities, Sciences & Engineering campus
Faculteit: Social Sciences and Solvay Business School
Gebouw B
B006- computerlokaal
Faculteit: Social Sciences and Solvay Business School
Gebouw B
B006- computerlokaal
STIMA Education i.s.m. Vrije Universiteit Brussel- Prof. dr. L. Vanhaverbeke
lieselot.vanhaverbeke@vub.ac.be
https://www.vub.be/iPAVUB
lieselot.vanhaverbeke@vub.ac.be
https://www.vub.be/iPAVUB
vormingscyclus
Deze driedaagse gespecialiseerde vormingscyclus van cijfermatige data en beslissingstechnieken tot marketingstrategie handelt over hoe cijfers uw marketingstrategie kunnen onderbouwen èn op welke manier kwalitatieve methodes uw marketingacties kunnen optimaliseren.
inhoud
- Uw marketingbeslissingen kwantitatief onderbouwen,
- Gebruik van spreadsheetsoftware (MS Excell) en analysetools
- Volledig cijfermatig gefundeerd marketing-besluitvormingsproces
- Uitvoer van Brand Performance Analyse en identificatie van de merkstrategie
- Toepassing aangeleerde technieken a.d.h.v. case-study
Inschrijving
Het inschrijvingsgeld bedraagt € 900 (excl. 21% BTW). Leden van STIMA en VUB-alumni genieten van het voorkeurtarief van € 450 (excl. 21% BTW).