logo

U bent hier

Waarschuwingsbericht

Opgelet! Dit event heeft al plaatsgehad.

Optimizing Digital Signage for In-Store Marketing: Insights on adoption intentions and message persuasiveness.

maandag, 8 maart, 2021 - 16:00
Campus: Brussels Humanities, Sciences & Engineering campus
Faculteit: Sociale Wetenschappen & Solvay Business School
van de Sande Stephanie
Doctoraatsverdediging/Public PhD defence

Doctoraatsverdediging van Stephanie van de Sanden voor het behalen van de academische graad van Doctor in de toegepaste economische wetenschappen met het proefschrift getiteld ‘Optimizing Digital Signage for In-Store Marketing: Insights on adoption intentions and message persuasiveness’.

Promotoren: prof. dr. Kim Willems en prof. dr. Malaika Brengman

De doctoraatsverdediging zal volledig digitaal gebeuren op maandag 8 maart 2021 om 16.00 uur.

Wil je erbij zijn? Stuur een e-mail naar Hanne Van Ende (Hanne.Van.Ende@vub.be) vóór 8 maart 2021. Je krijgt dan een e-mail met de nodige gegevens om de publieke verdediging bij te wonen.

Download de bijlage voor een samenvatting van dit onderzoek.