logo

U bent hier

News about toegepaste economische wetenschappen

  • Wiebke Peeters wint prijs voor beste Marketingthesis van Vlaanderen

    Partners In Marketing reikte eind november prijzen uit van de wedstrijd 'De Beste Marketingthesis van Vlaanderen', editie 2011. VUB-studente Wiebke Peeters sleepte de hoofdvogel binnen. Deze wedstrijd werd voor de tiende keer georganiseerd voor de laatstejaarsstudenten van de Vlaamse universiteiten. De professoren marketing beslisten welke thesissen mochten meedingen naar de titel 'De Beste Marketingthesis van Vlaanderen'. Per universiteit gingen er maximum drie studenten door naar de finale. Alle thesissen werden beoordeeld op zes evenwaardige criteria: inhoud, stijl en vorm, actualiteitswaarde, praktische haalbaarheid, publiciteitswaarde en wetenschappelijke onderbouw. Met haar thesis ‘Onderzoek naar het gebruik van social media als marketingkanaal door ondernemingen in Vlaanderen’ (promotor prof. dr. E. Vandijck) kaapte zij de hoofdprijs van 1.000 euro weg. Meer informatie over de wedstrijd op www.marketingthesis.be.