2022_Sport_VUB

Koop je sportknip of sportsticker

Deelnemen aan de Sport!Mix

Wil je deelnemen aan een van de Sport!Mix-activiteiten? Dan bestel je (eventueel tegelijkertijd met je sportkaart) een sportknip voor de juiste categorie. Als EHB-student koop je een “sportsticker” die op je studentenkaart van het desbetreffende academiejaar gekleefd wordt.

De sportknip is letterlijk een “knip” in je sportkaart. De knip wordt gezet in het academiejaar waarin je je sportknip aankoopt. Met deze knip kan je dan gedurende 1 academiejaar deelnemen aan de Sport!Mix.

Heb je al een geldige VUB-sportkaart van een vorig academiejaar en wil je ook dit jaar deelnemen aan de Sport!Mix activiteiten? Dan bestel je enkel de sportknip voor de juiste categorie:

VUB-studenten en -personeel € 30,5
VUB-alumni € 60
Anderen € 120

ACTIE IN 2DE SEMESTER VAN HET ACADEMIEJAAR (JAN-MEI): 50% KORTING OP DE KNIP/STICKER!

Bestel je sportknip of EHB sportsticker

Koop je sportkaart

Sporten bij de VUB

Wil je enkel gebruik maken van de sportinfrastructuur, dan heb je genoeg aan je sportkaart waar je de diensten kan opladen waar jij gebruik van wil maken. Denk aan 10, 20 of 50 zwembeurten, 10 of 20 beurten lopen op de piste, 10 of 20 halve uren squash of een uurtje sportinfrastructuur huren. Ook EHB-studenten kunnen hiervoor een sportkaart aanvragen.

Op de kaart staan 5 academiejaren waarvoor de kaart geldig is (te starten in het academiejaar van aankoop).

Met je sportkaart kan je de kleedkamers en douches op de eerste verdieping in gebouw L gebruiken.

Meer informatie over de sportkaart

Bestel je persoonlijke sportkaart

Wat heb jij nodig?

Sportkaart met knip

Heb jij nog geen sportkaart en wil je deelnemen aan activiteiten van de Sport!mix? Koop dan je sportknip tegelijkertijd met je sportkaart.

Sportknip zonder kaart

Heb jij al een geldige sportkaart van een vorig academiejaar en wil je dit academiejaar deelnemen aan activiteiten van de Sport!Mix? Laat dan een knip in je kaart zetten.

Sportsticker

Ben jij EHB-student of -personeel en wil je deelnemen aan de activiteiten van de Sport!mix? Koop dan een sportsticker.

Sportkaart zonder knip

Heb jij nog geen sportkaart en wil je enkel sportbeurten aankopen of sportinfrastructuur huren (dus zonder deel te nemen aan de Sport!Mix)? Dan koop je enkel je sportkaart aan.

Studenten aan campus Jette krijgen de kaart (met of zonder knip) per post thuis toegestuurd. Alle anderen kunnen na ontvangst van een melding via e-mail de kaart komen oppikken aan ons onthaal in de inkomhal van het VUB-sportcomplex. EHB-studenten krijgen hun sportsticker bezorgd via STUVO EHB.