Time to get creative!

Merk je dat je zelf de tijd of inspiratie niet meer vindt om je creatief bezig te houden? Heb je nood aan een moment om naar binnen te keren en tot rust te komen? Of heb je zin in een korte babbel met andere creatievelingen? Dan is het Creatief Atelier in Barak Lili M misschien iets voor jou.

“Creatief Atelier”, de naam zegt het eigenlijk al zelf, is een ruimte ingericht als atelier waarbij de focus op de creativiteit ligt. Je kan hier schilderen, schrijven, tekenen en nog veel meer. Het draait niet om het finale resultaat, maar om de vrijheid en de ontspanning van het bezig zijn. Hier kan je even ontsnappen aan al de deadlines en verplichtingen die het studentenleven met zich meebrengt!

De sessies vinden wekelijks op woensdagavonden plaats en duren vier uur. Iedere week wordt er willekeurig een thema gekozen (dit kan een woord, een citaat of een uitspraak zijn) en daar kan iedereen dan vrijblijvend rond werken.

Meedoen?

Momenteel gaan deze sessies online door. Interesse om mee te doen? Stuur dan via Messenger een berichtje naar Lieselotte Weytjens en zij voegt je toe aan de groep. De sessies zijn meestal in het Engels.

*Als Urban Engaged University roepen we onze VUB-community op om mee te bouwen aan een betere wereld via maatschappelijk engagement. Op het platform “De Wereld Heeft Je Nodig”  verzamelt de VUB maatschappelijk zinvolle projecten, waar studenten, medewerkers, alumni en sympathisanten rond kunnen samenwerken. Deze projecten vertegenwoordigen de universiteit niet. De initiatieven en communicatie zijn voor rekening van de organisatoren van het project, en vertolken geen standpunt van de universiteit.