Doorprik de nationale bubbel met Eutopia!

EUTOPIA, dat is een onderwijsproject dat de landsgrenzen overstijgt. Een prestigieuze samenwerking tussen zes Europese universiteiten, waarin de VUB een voortrekkersrol speelt.

Eutopia?

Dat is logisch, want voor VUBā€™ers zijn er maar weinig grenzen. Meer nog: VUBā€™ers, dat zijn wereldburgers, voortdurend op zoek naar manieren om hun horizon te verbreden. En dat geldt natuurlijk ook voor jou.

Je reist Europa rond en werkt samen met studenten van over heel de wereld. Je ontwikkelt de opleidingen van de toekomstige generaties. Dat je ondertussen een schat aan unieke vaardigheden en kennis opdoet, spreekt uiteraard voor zich. En oh ja, je cv wordt er alleen maar sterker van. Klinkt als muziek in de oren, toch? EUTOPIA heeft je nodig. Bouw vanuit de frontlinie mee aan de toekomst van onderwijs in Europa.

Projectleider: Lize De Potter

Usquare.Brussels (Building F-Mezzanine): Kroonlaan 227 - 1050 Elsene

*Als Urban Engaged University roepen we onze VUB-community op om mee te bouwen aan een betere wereld via maatschappelijk engagement. Op het platform ā€œDe Wereld Heeft Je Nodigā€  verzamelt de VUB maatschappelijk zinvolle projecten, waar studenten, medewerkers, alumni en sympathisanten rond kunnen samenwerken. Deze projecten vertegenwoordigen de universiteit niet. De initiatieven en communicatie zijn voor rekening van de organisatoren van het project, en vertolken geen standpunt van de universiteit.