2022_Studenten aan het sporten_Sportinfrastructuur_Etterbeek_VUB

Een spelletje rugby of voetbal?

Dankzij de kunstgras-ondergrond is dit veld meer uren op jaarbasis bespeelbaar dan traditionele sportvelden.

Opgelet : rugbyveld is enkel te huur via een gebruikersovereenkomst per maand, trimester, semester of jaar, niet beschikbaar voor losse verhuur via de sportkaart!

De lijnen voor rugby zijn voorzien in het wit. Deze voor voetbal in het geel. Het veld is dus perfect gehomologeerd door de rugbyfederatie voor zowel trainingen als wedstrijden. Voor voetbal is dit veld enkel geschikt voor trainingen (of wedstrijden die niet onder de vleugel van ABSA of de voetbalbond worden georganiseerd).

Multistuds of gewone sportschoenen zonder studs

Ons kunstgras is van prima kwaliteit en dat willen we zo houden. Lange slijknoppen of studs zijn dus uit den boze om schade aan de ondergrond te vermijden. Multistuds of gewone sportschoenen zonder studs zijn voldoende voor een uitstekende speelervaring.

Voor een gebruikersovereenkomst is een sportkaart niet vereist.

VUB-studenten en -personeel
8.00 - 12.00 uur: € 32,6/uur
12.00 - 14.00 uur: € 40,2/uur
14.00 - 17.00 uur: € 32,6/uur
17.00 - 22.00 uur: € 40,2/uur

9.00 - 21.00 uur: € 74/uur

*Om van het kortingstarief te genieten, moeten er minstens 5 spelers student of personeel zijn aan de VUB of EhB.

VUB-alumni
8.00 - 22.00 uur: € 40,2/uur

9.00 - 21.00 uur: € 74/uur

*Om van het kortingstarief te genieten, moeten er minstens 5 spelers alumni zijn van de VUB of EHB.  Opgelet : korting tarief voor alumnae van de VUB of EhB zijn geldig van maandag tot donderdag tijdens de openingsuren en vrijdag van 8 tot 17u. Vanaf vrijdag 17u gelden de weekend tarieven.

Anderen
8.00 - 22.00 uur: € 74/uur

Verlichting rugby-  en voetbalveld
Oppervlakte
1/3 veld € 18
2/3 veld € 36
3/3 veld € 54

Kleedkamers

Het gebruik van de kleedkamers en douches op het gelijkvloers van het VUB-sportcomplex op de campus is in de prijs inbegrepen, net als verlichting tijdens avonduren.

Beweging en Sport

VUB Main Campus Etterbeek