2022_Dojo_Sportinfrastructuur_VUB

Kom sparren

Deze gevechtsportzaal van +/-40 m² is voorzien van tatami-vechtsportmatten, spiegels en een aantal stootzakken. Door de kleine ruimte is deze vooral geschikt voor kleinere groepen. 4 tot 6 is ideaal, tot 10 lukt ook nog prima, maar vanaf meer dan 10 kan het wat druk en zweterig worden.

Alle vechtsporten waarvoor een tatami gewenst is, komen hier prima tot hun recht. Blote voeten voelen zich hier goed. Beoefen je een vechtsport met schoeisel, gebruik dan enkel schoeisel specifiek bestemd voor gebruik in een vechtsportzaal. Sommige huurders maakten in het verleden ook gebruik van deze sportruimte voor dans, pilates of yoga. Voor dans zijn er spiegels voorzien. De tatami kan aan de kant gelegd worden om op de laminaat ondergrond te dansen.

Weetje voor de vechtsportclubs, federaties en fanaten

De VUB maakt momenteel werk van de bouw van een echt vechtsport-expertisecentrum. We plannen tegen 2023-2024 de bouw van een extra onderdeel aan het sportcomplex met een goede 800 m² aan oppervlakte geschikt voor vechtsport. We houden je op de hoogte via onze site en sociale media!

Voor losse groepsboekingen per uur dient minstens een van de atleten een geldige sportkaart te hebben. Losse groepsboekingen kan je maximaal 3 x aanvragen.

Voor een gebruikersovereenkomst is een sportkaart niet vereist.

VUB-studenten en -personeel
8.00 - 12.00 uur: € 8,2/uur
12.00 - 14.00 uur: € 15,7/uur
14.00 - 17.00 uur: € 8,2/uur
17.00 - 22.00 uur: € 15,7/uur

9.00 - 21.00 uur: € 29,5/uur

*Om van het kortingstarief te genieten, moeten er minstens 5 spelers student of personeel zijn aan de VUB of EhB.  Opgelet : korting tarief voor studenten en personeel van de VUB of EhB zijn geldig van maandag tot donderdag tijdens de openingsuren en vrijdag van 8 tot 17u. Vanaf vrijdag 17u gelden de weekend tarieven.  Met uitzondering van dag zelf.  Studenten of personeel van de VUB of EhB die op vrijdagavond, zaterdag of zondag ter plekke komen en dan de nog beschikbare sportfaciliteiten willen huren kunnen dit dan als "last minute" voordeel aan het "piek" korting tarief huren.

VUB-alumni
8.00 - 22.00 uur: € 15,7/uur

9.00 - 21.00 uur: € 29,5/uur

*Om van het kortingstarief te genieten, moet minstens de helft van de spelers alumni zijn van de VUB of EHB. Opgelet : korting tarief voor alumnae van de VUB of EhB zijn geldig van maandag tot donderdag tijdens de openingsuren en vrijdag van 8 tot 17u. Vanaf vrijdag 17u gelden de weekend tarieven.

Anderen
8.00 - 22.00 uur: € 29,5/uur

Kleedkamers

Het gebruik van de kleedkamers en douches op de eerste verdieping van het VUB-sportcomplex is inbegrepen in de huurprijs.

Beweging en Sport

VUB Main Campus Etterbeek