U-Residence - kortverblijf op de campus

U-Residence bevindt zich op de VUB Main Campus in Etterbeek. Het biedt long, mid en short stay-opties naargelang beschikbaarheid. De prijs in short stay bedraagt 75 euro per nacht voor een single kamer en 100 euro voor een tweepersoonskamer. De kamers zijn uitgerust met eigen sanitair, douche en kitchenette. Er is wifi, tv en housekeeping. Er wordt geen ontbijt aangeboden, maar op weekdagen kan je vanaf 7.30 uur ontbijten in de VUB-cafetaria.

Ontdek U-Residence Boek je verblijf

2022_U-residence_Kot_VUB
Campus hotel U-Residence
Kortingsvouchers

Onze universiteit heeft jaarlijks recht op een aantal kortingsvouchers van 15 euro per persoon per nacht op bovenvermelde prijzen. Deze kunnen binnen een bepaald kader worden aangevraagd. Het totaal aantal vouchers dat jaarlijks wordt toegekend is evenwel beperkt.

Voor wie?

Contacteer de Directie Infrastructuur via infradesk@vub.be voor de toewijzing van volgende voucher(s):

• uitgenodigde (gast)professoren
  • deelnemers aan een congres of evenement, georganiseerd door VUB
  • externe projectmedewerkers aangesteld door VUB
  • personeelsleden of studenten die in geval van bijzondere omstandigheden (zoals een staking, examens, overmacht) wensen te overnachten

Contacteer het International Relations & Mobility Office via international.relations@vub.be voor de toewijzing van volgende vouchter(s):

• deelnemers van internationale delegaties in het kader van een bezoek aan onze universiteit
  • partners van door VUB gecoördineerde internationale projecten (via IRMO)
  • deelnemers aan workshops of seminaries georganiseerd door IRMO, al dan niet i.s.m. derden
  • internationale studenten bij wijze van transitiehuisvesting bij aankomst in Brussel
  • deelnemers aan activiteiten georganiseerd door IES en VECO

Vermeld steeds het aantal personen, aantal nachten en de reden van verblijf.

VUB campusingang met wandelende studenten

Adagio Access Brussels Delta Aparthotel

Adagio Access Brussels Delta ligt vlak tegenover het CHIREC-ziekenhuis en op 5 minuten wandelafstand van de VUB Main Campus. Ze bieden 120 studio’s van 2 tot 4 personen aan waar zowel een kort als middellang verblijf mogelijk is. Er is ontbijt, fitness en parking beschikbaar.

Ontdek Adagio Access Boek je verblijf

Adagio Access Brussels Delta Aparthotel

Boekingen in het kader van een VUB-verblijf of -activiteit genieten een voordeeltarief.  Boek je verblijf via HB5M6@adagio-city.com en vermeld dat je gebruik wenst te maken van de VUB corporate rates.

Hieronder vind je de kamerprijs. Daarbij komt een stadstaks van 4,25 euro per persoon per nacht bij en indien gewenst ontbijt aan 14 euro per persoon.

VUB-prijzen voor tweepersoonsstudio’s
  • 1-3 nachten: 10 percent korting op de best beschikbare prijs online