Huisarts Etterbeek: UGP

Vlak bij de campus in Etterbeek ligt een zelfstandige, meertalige huisartsenpraktijk: de Universitaire Groepspraktijk (UGP). De groepspraktijk werkt vanuit lokalen van de universiteit en is voor iedereen toegankelijk: VUB-studenten, personeel en omwonenden kunnen er elke weekdag terecht voor medische consultaties. Enkel op afspraak!

UGP info en afspraken

Huisarts Jette: Patio

Vlak bij de VUB Health Campus in Jette vind je de groepspraktijk Patio. Je kan er terecht bij de meertalige huisartsen (NL, EN, FR) en een psycholoog.

Neem voor je eerste afspraak telefonisch contact op.

Patio info en afspraken

Brusselse Wachtdienst

Dringend een huisarts nodig buiten de kantooruren? De Brusselse Wachtdienst garandeert algemene geneeskundige zorg in Brussel op weekavonden en -nachten, tijdens het weekend en op feestdagen.

De huisartsen van wacht ontvangen patiënten in wachtposten verspreid over het Brusselse grondgebied. Als de patiënt zich echt niet kan verplaatsen, komen ze tijdens de wachturen op huisbezoek.

Brusselse Wachtdienst

Spoedgevallen

Met een dringend of levensbedreigend medisch probleem ga je naar de dienst spoedgevallen van een nabijgelegen ziekenhuis. Je komt naar de spoedopname op eigen initiatief, nadat je bent doorverwezen door de huisarts of met de ziekenwagen.

Twijfel je? Ga, als het mogelijk is, eerst langs de huisarts of neem telefonisch contact op. In het weekend of ’s avonds kan je ook bij de huisarts van wacht terecht.

Etterbeek: Spoed CHIREC Delta Ziekenhuis

Jette: Spoed VUB-ziekenhuis UZ Brussel