2022_Internationale studenten_S_551972989

Kom kennismaken!

We staan voor je klaar en we kunnen een antwoord geven op al je vragen over de keuze van jouw opleiding. Neem contact met ons op voor meer informatie door het volgende contactformulier in te vullen. Geef in het formulier zeker de onderwerpen aan die je wil bespreken, en wij volgen snel met jou op.

Vul ons contactformulier in

Voorstelling van de VUB

Ontdek alles wat de VUB jou te bieden heeft!

Welkom aan de VUB - Campus Etterbeek

Maak een wandeling door de groene campus van de VUB. Studentenhuisvesting, sportfaciliteiten, restaurants, bibliotheek, studiebegeleidingscentrum, computerlokalen, een studentenboekhandel, medische faciliteiten, gelegen in een bruisende buurt vol winkels en cafés. Neem een kijkje naar onze campussen via onze 360° virtuele campusrondleidingen.

Getuigenissen van internationale studenten

Fysieke onderwijsbeurzen

• Ontmoet ons in oktober 2024 tijdens de IUF Romania in Bucharest, Roemenië
  • Ontmoet ons op 9 & 12 november 2024 tijdens de EuroPosgrados Mexico In Mexico City & Léon, Mexico.

Virtuele onderwijsbeurzen

Op dit moment staan er geen nieuwe deelnames aan virtuele onderwijsbeurzen gepland. Meer informatie volgt wanneer nieuwe data en locaties gekend zijn.

Study in Flanders (and Brussels) stand

Internationale studentenrekrutering