2022_Lachende studenten_Agora_VUB

Restaurant: Warme maaltijden

Warme maaltijden, belegde broodjes & meer

In het studentenrestaurant in het Agora-gebouw vind je tijdens de lunch warme maaltijden met keuze uit verschillende menu's, alsook belegde broodjes, een salad bar en andere lunch-opties.

Maandag - Vrijdag

11:00 - 14:00

Warme maaltijden

11:30 - 13:45

Tijdens vakantieperiodes is de resto gesloten (gedurende wintervakantie: van 22/12 t.e.m. 7/01) en kan je terecht in het personeelsrestaurant van het UZ Brussel, voor een middagmaal aan VUB-tarief.

Volg de Resto op Facebook

2022_Vrouw in resto neemt eten uit de zelfbedieningstoog_VUB Resto_Etterbeek_Banner
Wat schaft de pot?

Elke week zetten we met lokale ingrediënten, seizoensgebonden groenten, producten uit eerlijke landbouw en duurzaam gecertificeerde vis een gevarieerd en duurzaam menu op tafel. Smakelijk!

Ontdek het weekmenu

• Studenten: € 5,70 - € 6,30
  • Personeelsleden categorie A: € 5,70 - € 6,30
  • Bezoekers: € 13,00

Frietjes: + €0,50

Betaalmogelijkheden

Betalen kan met cash en Bancontact.

2023_Studentenrestaurant_Jette_Java_Coffee_Corner

Java Coffee Corner: Broodjes en snacks

Ontbijt, lunch en tussendoortjes

In de Java Coffee Corner, naast de Medische Bibliotheek in gebouw A, kan je terecht voor lekkere warme dranken, smoothies, gebak en snacks.

Maandag - Vrijdag
8:30 - 12:00 en 13:00 - 16:00

Tijdens vakantieperiodes is de resto gesloten en kan je terecht in de cafetaria van het UZ Brussel. Wintersluiting: 22 december tem 7 januari.

Betaalmogelijkheden

Betalen kan met debet- of kredietkaart.

VUB Restaurant Jette

VUB Health Campus Jette