Man aan een balie in een loket met vrouwelijke bediende

Infradesk meldpunt

Infradesk is het centrale meldpunt voor de diensten die vallen onder de Directie Infrastructuur. De medewerkers van Infradesk coördineren alle meldingen, aanvragen en klachten die via e-mail of het ticketingsysteem Ultimo binnenkomen en wijzen ze toe aan de verschillende afdelingen en diensten binnen Directie Infrastructuur. 

Voor meldingen en vragen voor:

  • Facility Services
    • Toegangsbeheer & Bewaking
    • Verhuis 
    • Reservatie wagen
    • Reiniging & ongediertebestrijding & afvalverwerking
  • AV Services
    • AV Assistentie
    • Eventondersteuning & logistieke ondersteuning & uitleendienst
    • Signalisatie en printservice
    • Aanvraag buitenactiviteit & witte fuiftent
  • Technical Services 
    • HVAC/verwarming-koeling-ventilatie 
    • Sanitair
    • Elektriciteit/liften/branddetectie 
    • Gebouw en omgeving /groenonderhoud

Contacteer Infradesk

Vergeet niet alle nodige informatie te verstrekken, zoals: naam, telefoon, e-mail, dienst of vakgroep, omschrijving vraag, voor welke campus (Etterbeek of Jette) en locatie (gebouw-verdiep-lokaalnummer).

Heb je een vraag over een lopende aanvraag? Hou dan zeker je volgnummer bij de hand. 

De dienst is bereikbaar van maandag t.e.m. vrijdag tussen 8.00 en 16.00 uur.