2022_Mensen op het Pillar Bar terras_VUB_Pilar_Etterbeek_Banner

Horeca op de VUB Main Campus in Etterbeek

Opinio

In het hart van de campus, op de esplanade tussen gebouw D en E, vind je Opinio. In dit cafeetje kan je terecht voor een ruim aanbod warme en koude dranken, en snacks. In de zomer tref je heel wat mensen aan op het terras met een frisse pint of een lekkere koffie.

Openingsuren: maandag tot vrijdag: 9u30 - 20u

2022_Man wandelt Opinio binnen_VUB Opinio_Etterbeek

't Complex

Even bekomen van een sportieve inspanning of afspreken met je vrienden? Boven de inkomhal van gebouw L, het VUB Sportcomplex, vind je ‘t Complex. Vanaf 12.00 uur kan je hier een hapje eten. De kaart combineert snacks met een iets uitgebreidere keuken en dagelijkse suggesties. Het zicht op het zwembad is een mooie bonus.

Openingsuren: maandag tot vrijdag, 11.00 tot 23.30 uur (of vroeger als het rustig is)

Telefoon: +32 2 629 28 91

2022_Man zit op terras van het Sportcafé_Complex_VUB_Etterbeek

Bar Pilar

In de gloednieuwe cultuurtoren Pilar vind je naast een concerthal en tentoonstellingsruimte ook Bar Pilar. Je kan in deze sfeervolle campuskroeg of op het terras terecht voor een drankje, kleine snack of lunch. “A place for musical discovery, a melting pot where everyb@xdy is welcome”, klinkt het. Diversiteit is dan ook hun sterkte.

Openingsuren: maandag tot vrijdag, 11.00 tot 23.00 uur

Volg Bar Pilar op Facebook

2022_Mensen op het Pillar Bar terras_VUB_Pilar_Etterbeek

Horeca op de VUB Health Campus in Jette

The Link

The Link vind je vlak naast het studentenhome. Je kunt er terecht voor snacks, koude schotels en broodjes.

Openingsuren: maandag tot vrijdag, 8.00 tot 16.00 uur (vrijdag tot 13.30 uur)

2022_Kio Box_Duurzaamheid op campus_VUB

Java Coffee House

Er is een Java Coffee Corner naast de medische bibliotheek in gebouw A, en twee Java Coffee Houses in ons universitair ziekenhuis UZ Brussel. Elke weekdag geniet je er van warme dranken, iced coffee, huisgemaakte icetea, koffiekoeken, muffins, donuts, gebak,... De verschillende koffiebereidingen worden ter plaatse gemaakt door de barista’s van het ziekenhuis.

Meer info en openingsuren van de Java Coffee Houses

2022_Java Coffee House.jpg

Cafetaria UZ Brussel

Achteraan in de inkomhal van ons universitair ziekenhuis UZ Brussel vind je de cafetaria. Daar kunnen zowel patiënten als bezoekers in een rustige omgeving genieten van drankjes en versnaperingen.

Openingsuren: maandag tot vrijdag, 8.30 tot 19.30 uur - in het weekend, 12.30 tot 19.30 uur

Meer info over de cafetaria

2022_Cafetaria UZ Brussel