Wie zijn wij?

Wij zijn het Alumni Office! Vanop de VUB-dienst Marketing, Communicatie & Evenementen leidt ons enthousiaste team de VUB-alumniwerking in goede banen. Dat doen we niet alleen... we krijgen daarbij de hulp van onze facultaire en opleidingsalumniverenigingen en internationale alumniverenigingen.

Proclamatie van Recht en Criminologie aan de VUB

Wat doen wij?

Binnen het alumninetwerk wisselen we zoveel mogelijk ervaringen, ideeën en andere vormen van kennis uit. Door van elkaar te leren, openen we deuren naar de toekomst en staan we met z’n allen sterker in onze job, het dagelijkse leven en de wereld. ‘Lerend netwerken’ noemen we dat.

Daarvoor blijven we in contact met onze alumni (en dus met jou) via:

Waarom doen wij dit?

Omdat oud-studenten onze belangrijkste ambassadeurs zijn. Jij toont waar wij als universiteit voor staan. En als jij het goed doen en je maatschappelijk engageert, straalt dat ook af op ons als Urban Engaged University.

Meer over ons engagement voor de wereld

Nog een vraag over onze alumniwerking?

Alumni Office

Pleinlaan 9