dinsdag, 23 april, 2024 - 20:00 tot 23:59
1050 Elsene
Aula Q.C.
Gratis

Dit debat staat in het teken van twee belangrijke maatschappelijke thema's: migratie en onderwijs. Met een panel van deskundigen die uitblinken in hun kennis van deze onderwerpen, verwacht LVSV een diepgaande en informatieve discussie. De studentenvereniging kijkt ernaar uit om een constructief en professioneeldebat te faciliteren, waarbij belangrijke standpunten worden uitgewisseld en inzichten worden gedeeld.

Schrijf je in

Panel

• Jan Busselen (PVDA)
  • Nadia Naji (Groen)
  • Hannelore Goeman (Vooruit)
  • Benjamin Dalle (CD&V)
  • Els Ampe (Voor U)
  • Tom Ongena (Open VLD)
  • Ben Weyts (NVA)
  • Bob De Brabandere (Vlaams Belang)

• socioloog/politicoloog Silke Goubin (KULeuven)

De wereld heeft je nodig

Dit initiatief maakt deel uit van het publieksprogramma van de VUB: een programma voor iedereen die vindt dat het anders kan in de wereld en gelooft dat wetenschappelijke inzichten, kritisch denken en dialoog een belangrijke eerste stap zijn om je stempel te drukken op jouw omgeving en de wereld.

Als Urban Engaged University wil de Vrije Universiteit Brussel een drijvende kracht van verandering in de wereld te zijn. Met ons academisch onderwijs en ons innovatief onderzoek dragen we bij aan de Sustainable Development Goals van de Verenigde Naties en drukken we mee onze stempel op de toekomst.

Creëer mee(r) impact