TUSSENKOMST AANKOOP SPORTABONNEMENT

Ben je een actieve sporter maar vind je jouw favoriete sport niet tussen ons aanbod? Of ben je pendelstudent en sport je liever bij jouw thuis?

Dan kan je als VUB student genieten van een terugbetaling van 15 €* op de aankoop van jouw sportabonnement.

Of je nu lid wordt van een atletiekclub, een 10 beurtenkaart aanschaft voor het gemeenschappelijk zwembad of inschrijft voor een lessenreeks crossfit. VUB Sport ondersteunt jouw sportieve acties!

* tussenkomst niet geldig op & niet cumuleerbaar met het studentenabonnement van Basic Fit of het eigen georganiseerde VUB/EhB sportaanbod zoals sportknipkaart, beurtenkaart zwemmen/atletiekpiste.

SPORTPROJECTSUBSIDIES

Wil je zelf een sportactiviteit  organiseren voor medestudenten? Weet dan dat VUB Sport jou een financieel duwtje in de rug kan geven. De georganiseerde sportactiviteit moet dan wel aan een aantal vereisten voldoen om in aanmerking te komen. Project per project wordt dan bekeken hoeveel steun hier gegeven aan kan worden.