© Universiteit van Vlaanderen

Universiteit van Vlaanderen

Hoe vlieg je binnenkort ecologischer naar Spanje? Waarom is België zo ingewikkeld? Hoe werkt je brein je tegen als je goede voornemens hebt? Onze VUB-wetenschappers beantwoorden deze en nog veel meer fascinerende vragen in enkele korte video's en podcasts. Op de website van Universiteit van Vlaanderen vind je het volledige overzicht.

Bekijk de video's en podcasts op de website van Universiteit van Vlaanderen

Wetenschap uitgedokterd

Nieuwe actieve beenprotheses om mensen na een revalidatie opnieuw zonder moeite te laten stappen? Bloed van kamelen inzetten om kanker te verslaan? Of leverziekte genezen met mini-levers? Onze gepassioneerde VUB-wetenschappers nemen je in enkele korte video's mee in hun baanbrekend onderzoek. Ontdek de video's van Wetenschap uitgedokterd en laat je inspireren door onze onderzoekers!

Bekijk de video's op de website van Wetenschap uitgedokterd