Praktisch

Vorst

Free of charge
Inschrijving tot

Tijdens dit panelgesprek zullen onderzoekers, beleidsmakers en middenveldorganisaties die werken over antiracisme en antiracismebeleid in de EU, het hebben over:

• De 'shrinking space' rond antiracisme op niveau van de  lidstaten en de EU
  • De balans van het EU-actieplan tegen racisme 2020-2025
  • De toekomst van antiracistisch beleid in de EU na de verkiezingen

Dit panelgesprek wordt georganiseerd in samenwerking met ENAR, het Europees Netwerk tegen Racisme.

Dit panelgesprek wordt in het Engels gehouden.

Schrijf je in Ontdek de andere panelgesprekken

De wereld heeft je nodig

Dit initiatief maakt deel uit van het publieksprogramma van de VUB: een programma voor iedereen die vindt dat het anders kan in de wereld en gelooft dat wetenschappelijke inzichten, kritisch denken en dialoog een belangrijke eerste stap zijn om je stempel te drukken op jouw omgeving en de wereld.

Als Urban Engaged University wil de Vrije Universiteit Brussel een drijvende kracht van verandering in de wereld te zijn. Met ons academisch onderwijs en ons innovatief onderzoek dragen we bij aan de Sustainable Development Goals van de Verenigde Naties en drukken we mee onze stempel op de toekomst.

Creëer mee(r) impact