woensdag, 29 november, 2023 - 12:30 tot 17:00
VUB Main Campus Etterbeek
Pleinlaan 2
1050 Elsene

Het Go Abroad team van de VUB International Relations office organiseert opnieuw een Go Abroad Café. Kom op 29 november 2023 van 12:30-17:00 langs in de loungebar 1050 op campus Etterbeek en babbel met medestudenten die tijdens hun studie in het buitenland zijn geweest. Verschillende studenten vertellen over hun ervaringen en verhalen als internationale student. Ze zijn allemaal in het buitenland geweest tijdens hun studie.

Babbel met hen, luister naar wat ze te vertellen hebben over hun tijd in het buitenland, stel ze vragen en ontdek hoe jij aan jouw internationale avontuur kunt beginnen. Informeer bij je faculteit naar de juiste deadlines om je uitwisselingsaanvraag in te dienen. En wat staat je nog meer te wachten, vraag je je af? Gratis drankjes en snacks!

Gratis toegang voor iedereen, maar om de hoeveelheden drankjes en snacks goed te krijgen, vragen we je om je te registreren als je je gratis drankjes wilt (met je VUB e-mailadres).

We zien je daar en dan?

Lounge bar 1050, campus Etterbeek Ι 29 november 2023 Ι 12:30-17:00 - Meer info over naar het buitenland gaan terwijl je aan de VUB studeert, vind je online