Geef terug aan de wereld met MixCharity

Je studeert aan de VUB, dus ben je een echte wereldburger. Uiteraard heb je ook een kritische stem, die je het liefst zo goed mogelijk laat horen. En samen roep je luider dan alleen, dus die stem laten horen, dat doe je het liefst in een groep van peers.  Bovendien gaat het voor jou niet enkel over die luide woorden, maar vooral over daden.

Zou deze beschrijving naast jouw naam in het woordenboek kunnen staan? Dan is MixCharity op zoek naar jou!

MixCharity?

MixCharity is opgestart vanuit MixOmnia, een studentenvereniging voor jongeren die nood hebben aan culturele vrijetijdsbesteding en écht iets willen betekenen voor de wereld.

Bij MixCharity steun je actief verschillende goede doelen die het echt goed kunnen gebruiken. Je stelt voedselpaketten samen, zamelt geld in voor verschillende organisaties en je krijgt zelfs de kans om mee te werken aan internationale projecten!

Door je aan te sluiten behoor je tot een familie van geëngageerde jongeren. In open kring denk je mee na over acties en initiatieven waarbij verbinding en diversiteit steeds centraal staan.

Unity in diversity and solidarity!

MixCharity heeft je nodig! Geloof je dat verschillen ons kunnen samenbrengen? Wil je je samen met andere geëngageerde VUB’ers inzetten voor concrete doelen zoals voedselbedelingen en maatschappelijke evenementen? Wil je zelf mee nadenken over hoe je van Brussel (en de wereld) een verdraagzame plek kan maken? Neem dan nu contact op!

MixCharity heeft je nodig

MixCharity heeft VUB'ers nodig, omdat VUB'ers werelddenkers zijn! Wil jij je steentje bijdragen aan de maatschappij door mensen te helpen die het écht nodig hebben? Je verantwoordelijkheidsgevoel omzetten in engagement voor de samenleving? Dan zoekt MixCharity jou!

Inschrijven

VUB-student en projectleider Inas Djelloul vat het nog even allemaal samen in volgend filmpje.

*Als Urban Engaged University roepen we onze VUB-community op om mee te bouwen aan een betere wereld via maatschappelijk engagement. Op het platform “De Wereld Heeft Je Nodig”  verzamelt de VUB maatschappelijk zinvolle projecten, waar studenten, medewerkers, alumni en sympathisanten rond kunnen samenwerken. Deze projecten vertegenwoordigen de universiteit niet. De initiatieven en communicatie zijn voor rekening van de organisatoren van het project, en vertolken geen standpunt van de universiteit.