Deel een foto van jouw buitenlandse ervaring en maak kans op een prijs

Heb je veldwerk in het buitenland gedaan? Ben je voor je studie of stage naar het buitenland gegaan? Heb je voor langere tijd onderzoek gedaan in het buiteland? Stuur ons dan een foto van die ervaring en wat het voor jou betekende, en maak kans op een prijs!

De Go Abroad Photo Contest wordt georganiseerd door het bureau voor internationale betrekkingen van de VUB (IRMO) en is bedoeld voor studenten en personeel van de VUB. Naar het buitenland gaan verruimde je horizon, het verrijkte je leven. Je ontwikkelde je wereldwijde vriendschappen en netwerken, leerde verschillende culturen kennen, je ontmoette mensen van verschillende rangen en standen, verbeterde je talenkennis, vergrootte je zelfvertrouwen en leerde dingen op nieuwe manieren bekijken. Bovendien leidde je ervaring tot meer diversiteit, ruimdenkendheid, tolerantie en een beter begrip van mensen en culturen over de hele wereld. Die ervaringen wil de VUB met de Go Abroad Photo Contest naar voren brengen.

Klinkt dat als een omschrijving die binnen jouw buitenlandse ervaring past? Wil jij via jouw lens jouw unieke blik op een buitenlandse ervaring delen? Heb je een foto die dat alles beschrijft, of een foto waarvan je denkt dat die weergeeft hoe jouw buitenlandse ervaring was? Wil je bovendien kans maken op een Interrail Global Pass, waarmee je binnen de maand 7 dagen gratis reist of wil je een cadeaubon van de winkel A.S. Adventure winnen? Twijfel dan niet en doe mee aan de fotowedstrijd!

Meer info

Vacature

Je bentā€¦
  • Een VUBā€™er die in het buitenland verbleef als deel voor je studie/ werk/ onderzoek
Je hebtā€¦
  • Een leuke foto die jouw ervaring beschrijft, en waarmee je graag kans wil maken op een prijs
  • Tijd om de foto in te sturen tot 18 februari 2021 en 4 maart 2021
Whatā€™s in it for you?
  • Kans op een Interrail Global Pass, waarmee je binnen de maand 7 dagen gratis reist
  • Kans op een cadeaubon van de winkel A.S. Adventure

Projectleider: Sander Verhoef

E-mail: Sander.Verhoef@vub.be

*Als Urban Engaged University roepen we onze VUB-community op om mee te bouwen aan een betere wereld via maatschappelijk engagement. Op het platform ā€œDe Wereld Heeft Je Nodigā€  verzamelt de VUB maatschappelijk zinvolle projecten, waar studenten, medewerkers, alumni en sympathisanten rond kunnen samenwerken. Deze projecten vertegenwoordigen de universiteit niet. De initiatieven en communicatie zijn voor rekening van de organisatoren van het project, en vertolken geen standpunt van de universiteit.