logo

Facility Services

Facilitaire diensten omvatten een zeer brede waaier aan ondersteuning op de campus.

Onze opdracht:

  • een inspirerende, aangename, functionele en veilige leer-, onderzoeks- en werkomgeving creëren en in stand houden
  • toezicht houden op de operationele staat, beschikbaarheid van terreinen, gebouwen en facilitaire voorzieningen
  • over de aanwezigheid, modernisering en naleving van de vereiste ondersteunende processen waken
  • de uitstraling van de VUB te verhogen door professionele ondersteuning te verlenen op visueel, organisatorisch en technologisch vlak
  • zorgen voor propere en veilige campussen

Afdelingshoofd Facility Services: Dhr. Serge Gilen 

Contacteer onze diensten via Infradesk


Infradesk is het centrale contactpunt van alle diensten van de directie Infrastructuur

Infradesk

Campusbeheer en infradesk

Teamleider reiniging: Mevr. Andrea Luyckx
  Andrea.Luyckx@vub.be - Tel. (+32-2-629) 1294 

Magazijn en mobiliteit

Teamleider: Dhr. Danny Van den Bosch
    Danny.Van.Den.Bosch@vub.be - Tel. (+32-2-629) 3351

AV-services & evenementen

Teamleader AV Services : Dhr. Peter Baele
    Peter.Baele@vub.be -  Tel. (+32-2-629) 1026

Beveiligingstechnieken

Teamleider: Mevr. An Verschelden
   An.Verschelden@vub.be - Tel. (+32-2-629) 3012

Projectbureau

Het Projectbureau staat in voor nieuwe projecten en renovaties

    Technical Services

    Technical Services

    Energie en duurzaamheid

    Energie en duurzaamheid

    Infradesk

    Infradesk is het centrale meldpunt voor de diensten die vallen onder de Directie Infrastructuur.

    De medewerkers van Infradesk coördineren alle meldingen, aanvragen en klachten die via e-mail of het ticketingsysteem Ultimo binnenkomen en wijzen ze toe aan de verschillende afdelingen en diensten binnen Directie Infrastructuur.

    Hoe kan je Infradesk bereiken?

    • Neem telefonisch contact via (+32-2-629) 31.11.
    • Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 16.00 uur
    • Indien je vragen hebt over een aanvraag, zorg dan dat je jouw volgnummer bij de hand hebt.

    Ultimo is de meeste efficiënte manier om service aan te vragen en op te volgen. Je hebt de mogelijkheid om zelf de voortgang van jouw aanvragen op te volgen. Voor toegang tot Ultimo en voor de aanvraag van een Ultimo login kan je contact opnemen via de andere kanalen van Infradesk.

    Vergeet zeker niet alle nodige informatie te verstrekken, zoals:

    • Naam
    • Telefoon
    • E-mail
    • Dienst of vakgroep
    • Omschrijving vraag
    • Voor welke campus (Etterbeek of Jette)
    • Locatie: gebouw-verdiep-lokaalnummer (bij twijfel: druk op het vergrootglas en kies bij omschrijving "Algemeen")

    Waarvoor kan je bij Infradesk terecht?

    • Technische melding of aanvraag
    • Aanvragen Facilitaire diensten
      • Infrastructuur algemeen of klacht
      • Logistieke ondersteuning
      • Audiovisuele dienstverlening
      • Voucher U-Residence
      • Chauffeur
      • Bewaking
      • Verhuis
      • Beveiligingstechnieken
      • Signalisatie
      • Reservatie wagen
      • Aanvraag evenement
      • Aanvraag Telefonie/GSM
      • Aanvraag reiniging
    • Projectbureau
      • Meubilair
      • Project aanvragen