Projectmiddelen

Als je een waardevolle activiteit of een nieuw initiatief voor VUB-studenten uit de grond wil stampen, kan je er hier projectmiddelen voor aanvragen. De Studentenraad bepaalt mee welke studenten of verenigingen daarvoor in aanmerking komen.

Vraag projectmiddelen aan

Sportactiviteiten

Ga je een sportactiviteit organiseren? Doe dan zeker een aanvraag voor een UAB-sportprojectsubsidie. De bedoeling is om een bloeiend en divers sportaanbod te creëren voor alle studenten van de VUB en de EhB.

Vraag een sportprojectsubsidie aan

Externe ondersteuning door VGC

De Vlaamse GemeenschapsCommissie biedt heel wat mogelijkheden voor studenten(verenigingen) ter ondersteuning van hun initiatieven: Kom uit je kot! en A-fonds zijn de meest toegankelijke. Ook de Paspartoepas voor verenigingen is interessant voor erkende studentenverenigingen.