Doorbreek digitale isolatie met Beego

Als je niet online bent of over beperkte digitale vaardigheden beschikt, dan val je al snel uit de sociale boot. De coronacrisis deed hier nog een schepje bovenop door mensen zonder digitale communicatiemiddelen nog sterker te isoleren. Om dit te verhelpen komt Beego in beeld.

Beego is een platform om digitale assistentie in te roepen. Iedereen met een vraag over computers, smartphones, apps of een specifieke website kan een Beego inschakelen voor persoonlijke support aan huis. En de dragende kracht van Beego, dat ben jij, als VUB-student. Jij kan mee de digitale kloof verkleinen door het platform te versterken met je kennis en maatschappelijk engagement.

Beego is er voor iedereen, jong, oud, arm, rijk, nieuwkomers, enzovoort. Want 40% van de bevolking worstelt weleens met technologie, en daarom wil Beego samen met jou een toegankelijk digitaal aanbod bieden op maat van iedereen!

Meer info

Vacature

Jijā€¦
  • Kent wel iets van technologie
  • Bent op zoek naar een studentenjob met maatschappelijk engagement
  • Hebt goesting om je digitale kennis om te zetten in de praktijk

Whatā€™s in it for you?
  • Je maakt broodnodige impact op de maatschappij
  • Je verdient een centje bij
  • Je vergroot je people skills en verrijkt je CV

Projectleider: Frederick Scraeyen

E-mail: Frederick@beego.be

*Als Urban Engaged University roepen we onze VUB-community op om mee te bouwen aan een betere wereld via maatschappelijk engagement. Op het platform ā€œDe Wereld Heeft Je Nodigā€  verzamelt de VUB maatschappelijk zinvolle projecten, waar studenten, medewerkers, alumni en sympathisanten rond kunnen samenwerken. Deze projecten vertegenwoordigen de universiteit niet. De initiatieven en communicatie zijn voor rekening van de organisatoren van het project, en vertolken geen standpunt van de universiteit.