Interuniversitaire opleiding prenatale echografie en foetale geneeskunde

Deze interuniversitaire opleiding is een initiatief van KU Leuven, Universiteit Antwerpen, Universiteit Gent en de Vrije Universiteit Brussel.

De opleiding bestaat uit een theoretisch programma van 1 jaar, aangevuld met een trainingsprogramma in de echografie in het 2de jaar indien nodig. Het slagen in beide onderdelen geeft recht op het getuigschrift uitgereikt door de 4 universiteiten. Elk jaar start een nieuwe editie.

Bekijk alle details over deze permanente vorming

Inschrijven voor deze interuniversitaire opleiding

Deze opleiding is een interuniversitaire samenwerking tussen KU Leuven, Universiteit Gent, Universiteit Antwerpen en Vrije Universiteit Brussel. Afgestudeerden ontvangen een gezamenlijk diploma van de verschillende instellingen. Inschrijven kan echter uitsluitend aan de coördinerende instelling, met name KU Leuven.